Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-07, 08:31   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man kamuflere blå negler?

Jeg har hatt blånegl én gang i mitt liv. Etter en heftig fotballkamp. Jeg brukte neglelakk med farge for å kamuflere neglene - selv om mørke tånegler ikke er meg, så er ikke blånegler det heller.

Etter at neglen hadde falt av skulle jeg i bryllup, og planen var å bruke sandaler. (Dette var i Mexico, så jeg hadde ikke med meg ørten par pensko heller da) - Løsningen ble da å lakkere direkte på taå der neglen hadde falt av Funka sånn delvis det også.

Det er vel ikke det at fargen skal være så veldig mørk, den må bare dekke skikkelig.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat