Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-16, 14:13   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til Besseggen med baby

Jeg kunne fint ha gått Besseggen med en baby/ettåring. Mye heller det, enn med en to-treåring.

Jeg gikk opp til Bjøråskardet i Innerdalen med ettåring (som enda ikke kunne gå) på ryggen i ergosele. Kan ikke helt sammenlignes med Besseggen, men fortsatt en lang og bratt tur. Det gikk helt fint, hun sov store deler av veien, og når hun var våken tok vi mange pauser.

Det eneste er at jeg ville gått sammen med noen som kunne bære det som trengtes av mat og ekstra klær, siden det er vanskelig å få med seg så mye annet. Alternativt kan man ha meis, da får man med litt bagasje, men det hadde blitt i tyngste laget for meg, og ikke like stabilt å bære som Ergo.

Ut over det er det vel ikke så mye annet å tenke på enn når man ellers går Besseggen. Nok mat og klær, og gode sko.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat