Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-18, 17:35   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fancy massasjedusj?

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Nei. Et av de viktigste kriteriene for meg når vi har kjøpt dusj, har vært minst mulig kriker og kroker og pakninger som er vanskelige å komme til når jeg skal vaske.

Dette er et veldig godt poeng, særlig for meg som brekker meg av å vaske bad, men heller ikke syns at noen andre gjør det bra nok. Jeg er litt potensiell bakteriefobiker om jeg lar meg selv dvele i tanken.

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Nope. Men jeg har ledlys i dusjhodet som forteller temperatur og lyser blått når det er kaldt og lyser rødt når vannet blir passe varmt. det er skikkelig harry og skikkelg kjekt.

Det har vi også! Det som er litt dumt er at det er innmari tungt, så om man ikke setter det rett opp når man skrur av vannet deiser det i bakken.

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Vi hadde det i vår forrige bolig, dvs kabinett med damp og regnhode og massagedyser. Tror jeg brukte dampfunksjonen et par ganger og massagedysene også ett par ganger. Alt fungerte bra bortsett fra termostaten på dusjarmaturet, merket godt dersom noen andre bruker vann et annet sted. Huset mens man er i dusjen.

Når vi pusset opp badet gikk vi derfor for et kabinett med tak, men uten all fancy innredning. Taket er mega praktisk, vi unngår damp på speil. Og vi var nøye på termostatkranen som fulgte med kabinettet.

Hvilket kabinett og hvilken kran gikk dere for?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat