Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-21, 08:45   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Påskegave til unger - tråd fra i fjor?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Inspirert herfra ligger det nå to store påskeegg fra Coop Extra i skapet (digre 30 cm). Coop hadde også storplater til 25 kr stk, så da ble det den nye Freia med brownie, fudge og havsalt til hver og en mer nøytral til hver. De går nok ikke inni egget, da.

Får se på resten, etterhvert. Har bestilt en dings fra Teknikmagasinet til hver, og skal kjøpe litt godis på Jula, de har noe svensk godt der som ene barnet liker.

Kan du huske sånn ca hva de store eggene kostet der? Jeg sjekket på Nille forleden de var grusomt dyre, så jeg gikk tomhendt ut.

Yngste på 12 har sagt tidligere at i år kunne han nok ønske seg et stort egg; jeg har bare ledd av det og sagt det nok ikke blir aktuelt. Men tenkte å overraske dem med det i år.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat