Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-08, 13:54   #1
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Har du fordommer mot mennesker fra andre deler av landet?

Jeg flyttet fra Nordland da jeg var 12 år. Jeg har alltid regnet meg som nordlending. Jeg føler meg veldig hjemme når jeg kommer nordover. Folk i nord er mer rett på sak, har en flott innstilling til livet og man blir lett inkludert. Jeg flyttet nordover igjen i 1995-1997, og trivdes godt.

Her i Hedmark har jeg møtt en del holdninger til nordlendinger og trøndere. De blir sett på som frekke og bråkete. Samme med bergensere.... ja, de er verst... Hedmarkinger er trivelige folk, men jeg opplever dem som veldig trauste og lite inkluderende. Her finns selvfølgelig alle type mennesker, men sånn generelt så er det en oppfatning jeg har. MEN det er min subjektive oppfatning.

Hva med dere? Har dere fordommer mot andre i dette landet?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat