Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-08, 14:01   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fordommer mot mennesker fra andre deler av landet?

Nei, jeg tror egentlig ikke det.

Jeg kan komme til å kalle en person en typisk bergenser hvis personen er høylydt og oppmerksomhetskrevende, men jeg antar ikke at de fleste bergensere er sånn.

Mannen min er nordlending, og min mor var veldig skeptisk lenge. Hun sier fremdeles at det bare er greit fordi han er født i Finnmark av foreldre som begge er finnmarkinger. Han bodde omtrentlig hele barndommen i Nordland, så han regner seg selv utelukkende som nordlending. Men dette sier vel egentlig mest om min mor.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat