Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-09, 23:45   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for pærer

Gode tips! Jeg har problemer med at skråstilte lommer ofte spriker. Og alle jakker må absolutt være innsvingte, ja, ellers ser jeg ca. 20 kg tyngre ut. Ting jeg tenker at jeg ikke kan ha:

- tunikaer som er fasongløse eller skrår fra midt på puppene og ut
- tunikaer med høyt liv og for stor vidde (type mammakjole) - igjen ser man unødvendig stor (og gravid) ut
- klær med langt liv er virkelig drepen for min figur
- helt rette skjørt er vanskelig uansett lengde
- omslagskjær med omslag/knyting i livet blir fasongløst over brystet. (Skjæring/omslag rett under puppene kan gå.)
- olabukser kan jeg åpenbart ikke ha i det hele tatt, synes produsentene. Jeg prøver bukser som er 3-4 tommer større enn hva jeg skal ha ifølge livvidden, og får dem knapt over låra.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat