Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-19, 09:51   #13
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotte trender og alder

Jeg syns ofte det kan bli litt fnisemorsomt når folks bekledning går fra antrekk til kostyme, men det er ikke så lett å definere akkurat hvor den grensen går, alltid, og det er lettere å se jo lengre unna det er egen stil.

Noen av ungdomsmotene føler jeg meg "for gammel" til på den måten at det er "been there, done that", liksom. Nå kommer det masse klær som var hot da jeg var +/- 20 og det virker veldig rart å gå tilbake dit. Jeg har gjort unna mom jeans med genseren nedi, med matchende digre briller, ellers takk.


Det antrekket du beskriver virker litt komisk mer fordi det er så innmari "all in", for alle penga, enn at det er "feil alder". Det ser gøyalt ut på ungdommene også, men de er liksom tilgitt, fordi de fortsatt driver og finner ut av ting.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat