Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-19, 13:00   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Jeg pines også litt i bunad. Har svigermors konfirmasjonsliv og svingerbestemors stakk - begge innsydd til meg da jeg var kanskje 27. Jeg har ikke lagt på meg, men den ble sydd inn av ei dame som mente man skulle lide litt i bunad, og jeg føler at sømmene står i fare for å sprenges. Det er mulig jeg skal få sydd meg et helt nytt liv - det jeg har begynner å bli veldig slitt og har bikket 55 år.

For minstens del tror jeg bunadsepoken fikk sin avslutning i fjor. Nå er arvebunaden hans for liten, så det blir nok noe dressaktig i år. Han er ti og et halvt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat