Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-19, 12:32   #18
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det har vi. Jeg liker den altså, jeg skulle bare ønske meg mer tilhørighet. Vi har ingen igjen i Hedmark. Egentlig skulle jeg ønske at foreldrene mine i større grad dyttet på meg bunaden fra der jeg vokste opp i det minste. Ikke for det, jeg hører ikke til der heller.

Kjenner igjen følelsen! Jeg har samme bunad som svigermor og svigerinne - det er hyggelig, da. Det er fortsatt flere arvebunader i slekta som Liv kan bruke framover (stort sett ikke stedbundne), men det blir spennende å se hva vi lander på når hun konfirmeres om to år. (Det er kanskje sånt man snart må begynne å tenke på, det? )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat