Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-19, 09:36   #4
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.920
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egenkapitalgrensen på 15% bør skrotes!

Jeg er enig. Og mener at man må se mer på den generelle økonomien og holdninger til økonomistyring. Kravet har jo ikke akkurat stoppet den helt vanvittige prisstigningen. Jeg ser bare hva vårt hus har økt i verdi og blir litt matt.

Jeg er evig takknemmelig mot rådgiveren som ga oss vårt første boliglån. Basert mest på det hun regnet med var vårt inntjeningspotensiale og hvordan vi så ut til å ha styrt økonomien vår så langt. I det gikk det jo at vi hadde noe oppspart, men det var ikke 15%. Og det har gått bra med oss.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat