Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-18, 19:30   #79
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, men det er rart fra et biologisk synspunkt at en kropp som ikke har dusjet siden i går skal være en sånn lukt. Men det kan selvsagt være kulturelt betinget.

Jeg tror det handler om ulik kroppslukt. Noen lukter vondt fortere, inkludert meg selv. Det er altså ikke slik at jeg reagerer med kvalme på alle som ikke dusjer hver dag. Mange lukter jeg det sikkert ikke på en gang, jeg går jo ikke rundt med spørreskjema. Men at mange av dem som lukter tror selv at de ikke gjør det, det stemmer. På samme måte som de som bruker parfyme ikke tror de er til sjenanse.

Ingen FPere har gjort meg kvalme heller. :Presiserer:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat