Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-17, 08:09   #5
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.945
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem legger igjen nokså store lysebrune ruker i hagen min?

Jeg synes det ser for mye ut til å være fra en katt (i går var ruka sikert 20 cm tvers over). Katter graver jo ned bæsjen? Dette ligger alltid bak i hagen i områder med bark og stein. Jeg har aldri sett hund i hagen vår, og synes det er underlig at en hund med dårlig mage ( ) skal ha nøyaktig samme avføring med dagers og ukers mellomrom og legge den fra seg innenfor en radius på 3-4 meter i vår hage. Men jeg har heller virkelig ingen idé om hva ellers som kan være opphavet. Det er en del fugler og fugleunger rundt hos oss, også måker med unger, men mengdene er jo hinsides hva en måke kan spy opp.

Jeg har heller ikke registrert noen lukt når jeg har pirket borti med en pinne. Det ser ikke sånn ordentlig ekkelt ut heller, og har etter en dag blitt litt sånn marengsaktig får jeg inntrykk av. Etter noen dager er det sporløst borte.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat