Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-17, 22:21   #19
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med bambus på små barn

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

det bambusssettet jeg kjøpte i fjor var super-duper-mykt og min lett atopiske datter reagerte ikke på det. Men hun er ikke spesielt plaget uansett da, men ble rød og ru og tørr av ull.

Bomull ER kaldt, og jeg planlegger å forsøke devold duo i år, der er et jo teknisk "superundertøy" på innsiden og jeg tror det er bedre enn ull med bomull innerst som hun brukte en del av i fjor. Vi får se

Jeg har endt med å bestille et bambussett og prøve. Lillebror er heller ikke ekstremt plaget, kanskje kan det gå på de kaldeste dagene.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat