Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-18, 09:38   #12
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoler til hverdagsbruk

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg (og 2-3 av mine nærmeste kollegaer ) anbefaler kjolene fra King Louie, som man får kjøpt hos Zalando. Det er mulig de blir litt for mønstrete for deg, men passformen og kvaliteten pleier å være god. Kollegaene og jeg er litt ulike i figuren (skjønt en form for timeglass kan nok spores hos samtlige), men kjolene sitter fint på alle. Ser de har en modell med omslag i overdelen - den har jeg ikke prøvd, men alle de andre har i alle fall passet meg godt.

Jeg lurer på om jeg bestilte en slik en gang, men at stoffet var veldig tynt? Er det sånn? Det egner seg ikke så godt når fasongen er litt bulkete.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat