Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-22, 11:45   #19
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.510
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Småhusplanen i Oslo, meninger om endringene?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Er alle enige i det?

Jeg bor nærme marka, og når jeg forteller hvor jeg bor så poengterer den jeg snakker med hvor fint det er at vi bor nærme marka. Og så har jo familien innsett, etter 4 år på det bostedet, at vi egentlig ikke bryr oss en døyt om akkurat det. Vi kan da ikke være helt unike?

... så vi har innsett at vi bor "feil" sted, så om et år, når knerten blir ferdig med ungdomsskolen, flytter vi tilbake til byen. Hvor vi vet at vi hører hjemme.

Det er vel objektivt ganske kult at marka ligger såpass nærme en storby? (Hvis Oslo kan kalles det da). Du skal ganske langt ut av London før du finner noe lignende for eksempel. Det er jo ganske unikt med Oslo at man kan komme seg både på stranda, på konsert og til skiløypene med en kort T-bane-tur?

Og siden alle poengterer at det er fint at dere bor så nærme marka er det vel mange som er enige.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat