Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-19, 16:34   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eldreportalen: verdens beste trillbare handlebag

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Dette må bli julegaven til min mor. Hun skal selge bilen sin, så da gjør det handlingen mye mer smidig.

Ja, dette er litt av greia for oss også. Jeg tviler på at vi kjøper ny bil når denne ryker, og i hverdagen blir det met og mer bilfrie løsninger. Vi bor jo midt i Oslo, og betaler 3000 i året for å lete i rundt 30 minutter etter parkeringsplass siden all gateparkering rundt oss har blitt sykkelsti.

I dag bar jeg veske, en dunjakke som har vært til reparasjon, 3 liter melk, 1 liter brus, lørdagsgodt, middagsgrønnsaker, brød, dopapir, en blomsterbukett og en onepiece str herre Large ca 1 km og tenkte at jepp, det blir trillebag. Ingen tvil.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat