Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-15, 09:48   #214
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Men, er det ikke åpenbart at det er stor forskjell på ikke ha lyst og å ikke like? Ungene mine må også spise av alt som står på bordet, men de er jo ikke kresne. De foretrekker enkelte typer mat så klart, men det er jo stor forskjell på det og å ikke klare å spise maten fordi man virkelig ikke liker den eller brekker seg.

Jeg tror vi diskuterer helt forskjellige ting i denne tråden. Jeg håper iallefall det, for jeg unner ingen barn å bli tvunget til å spise noe de omtrent ikke klarer å svelge.

Jeg tenker også når vi nå bor i et høykostland og har god tilgang på mat så er det greit å forholde seg til det. Så får heller de med kresne barn ta de problemene som kommer om det en gang blir matmangel og sult.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat