Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-14, 10:42   #2
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er galt med vaskemaskinen?

Er det en slik høyfrekvent lyd som gjør at du må lukke døra fordi det er så fælt å høre på? I starten var det først en slik høyfrekvent lyd, og i likhet med deg tenkte jeg også at det måtte være noe med pumpa, og da gjerne at det hadde kommet noen mynter på avveie (eller krabbeklo/rullestein/lipgloss eller noe av det andre spennende jeg har funnet selv om jeg sjekker lommene (barna mine er flink til å finne skjulte lommer)). Etter hvert begynte den å dunke/hoppe så da tenkte vi at det var noe galt med trommelen/motoren, og at det ble for dyrt å reparere den så vi kjøpte en ny som var på tilbud akkurat da. Men så sa en handy kompis at det kunne være det kun var en slik strikk/bånd som hadde hoppet av, og at det bare var å feste denne på igjen. (Ja da, skikkelig grundig og fagspråklig forklaring her ) I alle fall skal han se på maskinen siden den står i garasjen og venter på skjebnen sin, men om ingen andre har noen forslag til deg kan du jo alltids ta en telefon til et reperatørfirma og høre hva det kan være.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat