Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-17, 14:31   #24
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så er jeg kanskje ikke et hundemenneske, likevel..?

Jeg skjønner deg veldig godt, Ambivalensia. Og jeg er en som har bestemt meg for å ikke rosemale valpetiden, nettopp fordi jeg opplever at alt for mange hundeeiere har "mast" på at vi burde få oss hund, uten å fortelle hvor infernalsk slitsom valpeperioden er. Det er jo en grunn til at det er en del unghunder som jevnlig omplasseres.

Siden vi fortsatt er ganske ferske hundeeiere, så har jeg ikke de mest avanserte tipsene til deg, vi er fortsatt på tidlig dressurstadiet. Men du kan jo jobbe med klikktrening (dvs. opparbeide klikk som belønning, ikke bare godbit), og kjøre kombinasjoner av forskjellige øvelser. Vent dessuten med å gi godbiten til en stund etter hun har gjennomført det du vil hun skal gjøre, da blir det mer mentalt krevende for henne å skjønne hva du vil.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat