Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-19, 10:08   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Jeg er også sånn som mentalt flytter inn, men jeg tror ikke jeg kommer til å bli knust, fordi alle vi ser på er fine for meg. Vi skal på første visning i morgen, og jeg synes dette er slitsomt allerede. Det er så mye, og jeg klarer ikke skille alle leilighetene fra hverandre.

Kan vi ta en leilighet på ansiennitet selv om vi ikke har vært med i budrunden i det hele tatt, eller må vi legge inn ett bud? Mannen er den av oss som har lengst ansiennitet i OBOS, jeg tror han har ansiennitet helt fra fødsel, men nå ble jeg usikker. Hvordan gjør man det i tilfelle? Og når det står i annonsene at ansiennitet avklares før visning eller liknende, hva gjør vi da, om vi tror vi kunne tenke oss å kjøpe den?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat