Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-19, 10:20   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.


Kan vi ta en leilighet på ansiennitet selv om vi ikke har vært med i budrunden i det hele tatt, eller må vi legge inn ett bud? Mannen er den av oss som har lengst ansiennitet i OBOS, jeg tror han har ansiennitet helt fra fødsel, men nå ble jeg usikker. Hvordan gjør man det i tilfelle? Og når det står i annonsene at ansiennitet avklares før visning eller liknende, hva gjør vi da, om vi tror vi kunne tenke oss å kjøpe den?

Som jeg skrev: Dere må IKKE legge inn bud! Men dere må melde fra til OBOS i tide. Om dere får tilslaget kan dere alltids si nei. Les her.
Obos ringer dere og sier "prisen ble sånn vil dere ha den?" også sier dere nei eller ja. Alt av finansiering må være på plass, og dere må laste opp finansieringsbeviset fra banken på Obos sin hjemmeside.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat