Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-18, 16:08   #550
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.463
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

I går tok jeg en liten sjekk og systematisering av innholdet til julestrømpene, jeg har kjøpt litt nå og da, etter hvert som jeg har snublet over noe fint og spennende godteri, og mistet litt oversikten over hvor mye jeg hadde. Bortsett fra den årlige juletrepynten (som jeg har kjøpt) får de kun godteri i strømpene. Ser at strømpene er ganske fulle, mangler to ting som bruker å være fast innslag, og når det er på plass er det fullt.
Mannen får også julestrømpe fra meg, men han får litt andre ting i tillegg til godteriet. En god dusjsåpe, en ny boxershorts, en spennende øl, et pondus julehefte, et flaxlodd ... Har kjøpt litt, og skal kjøpe litt mer. Det er sånt jeg koser meg med helt mot slutten.

Nå skal jeg snart på et hotell i byen og levere gave til gaveinnsamling. Hadde i oppdrag å kjøpe til 15 år gammel jente. Endte opp med en tøff Kari Traa treningsbag. Mannen hadde egentlig kjøpt den til noen andre, men så ble vi med på spleisegave til denne i stedet, og bagen ble til overs. Den kan byttes på G-sport, så da regner jeg med at det går bra.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat