Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-18, 20:22   #553
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

En av gavene til lillesøster kjøpte jeg brukt på Finn, så jeg synes heller ikke alt trenger å være nytt. Men jeg ser også at det kanskje er annerledes når man ellers har råd til å kjøpe nye ting og barna ikke føler at de mangler noe eller skiller seg ut blant vennene, og jeg kan levende forestille meg at når man er vant til å ha veldig trang økonomi så føles det annerledes at de få julegavene man får også er brukt. Jeg tror nok organisasjonen har hatt en grunn til å sette regelen, enten pga dette eller så kan det tenkes at de opplever at noen givere rett og slett gir søppel, men ja, det er litt trist. Vi har så mye fint som er brukt som jeg er helt sikker på at mange hadde blitt glade for. Kjempefine vinterjakker som ser ut helt som nye og hadde varmet mange flotte barn, puslespill som har vært lagt maks tre ganger, bøker uten det minste eseløre og leker som ikke har en skramme. Jeg så imidlertid den avishistorien om de som hadde gitt et kondom og en lapp om at foreldrene burde brukt denne hvis de ikke hadde råd til deg () så jeg skjønner jo at ikke alle har samme gode tanker bak det de gir.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat