Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-20, 18:18   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er litt lei (ikke-)sveisen min. Trenger forslag til ny!

Det første du må spørre deg selv er "hvor mye vil jeg style håret mitt hver dag"
Long bobs er utrolig kult og flott synes jeg, men krever endel styling både med føner og jern. Er det noe du kan få inn i hverdagen så tror jeg absolutt at det kan bli skikkelig flott på deg

Jeg har en helt fantastisk frisør, og da jeg bestemte jeg for å donere bort det lange håret mitt og få en kortere sveis så trengte jeg innspill. Jeg hadde funnet frem noen vakre og noen kule halvlange, som den "lob/long bob" som Bloppy linker til. Frisøren min kjenner meg, og mine begrensninger, og at føn og styling ikke kan inngå i mine daglige rutiner, annet enn til fest. Så da ble det en mer "rett av" halvlang sveis (nedenfor skuldrene) som kan lufttørke og se noenlunde fresh ut. Jeg fikk endel mer struktur i håret når det ikke var fullt så tungt lengre, så nyvasket så er det endel krøll i det. Det hjelper litt på synes jeg.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat