Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-18, 19:19   #637
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Maria Sanner får mindre og mindre troverdighet. Ja, OK, hun har snakket med Tonning-Riise ved et par anledninger og bedta ham skjerpe seg, men det grunnleggende og strukturelle problemet har hun ikke tatt tak i. Tonning - Riise er jo bare et symptom på en organisasjonskultur som er totalt ute av kontroll, og som ansatt i en organisasjon har man en plikt til å forsøke å endre denne typen ukultur. Han var, som noen sa lenger opp, bare en som gikk litt lenger enn de andre, men de var jo langt utpå de andre også? Det som beskrives fra årsmøtet i Vestfold Høyre er ikke et sted jeg hadde likt å sende mine tenåringsbarn.

Jeg hører også rykter om at Maria Sanner har latt være å håndtere dette pga ulike fløyer og maktkamper.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat