Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-17, 10:19   #2
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.425
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vinterferie, hvor langt sør rekker man med bil fra Oslo?

Vinterferien er i februar. Det er ofte kaldeste vintermåned i nordeuropa (Tyskland, Nederland etc.) og det har til tider vært kaldere der enn i Oslo på den tiden. Ikke helt svar på spørsmålet ditt, men input ift det at dere ønsker temperaturer som er mildere enn i Oslo. Jeg synes ikke det er ferie hvis man kjører mer enn max 5 timer om dagen. Flere vil nok være uenige, men sånn er jeg. På rene transportetapper kan man kjøre mer, men da er det transportetappe og ikke ferie. Ut fra dette vil dere ikke kommer så veeeeldig langt sørover på tre dager, men det kan være fint likevel, altså. Jeg hadde sikkert likevel heller valgt å fly et sted hvis det er et alternativ. Skiferie i Alpene er supert, men for langt å kjøre når man bare har en ukes ferie totalt sett.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat