Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-17, 14:45   #56
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Storytel-tråden

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Takk for tips. Aktivisering og lytting skal prøves.

Kan anbefales. Jeg klarer fint å høre lydbok i ferien i timesvis på ei solseng jeg i ferien uten å sovne, men hører jeg på kvelden kan jeg bare glemme det. Sovner vel etter ca. 5 minutter eller noe. Men da setter jeg rett og slett på boka for da vet jeg at jeg sovner fort. Men bruker da "nattknappen" sånn at du slipper å spole tilbake og ikke helt huske hvor du var. Setter den gjerne på 15 minutter, så spør den deg neste gang du setter på boka om du vil hoppe tilbake 15, 10 eller 5 minutter eller starte der du er. Utrolig kjekk den knappen. Bruker den mye om jeg har tid til å høre bok f.eks. 30 minutter, så slår den seg av etter 30 minutter og jeg slipper og passe på klokka samtidig.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat