Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-11, 01:15   #42
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange frysere har dere?

Vi har en halvstor fryseboks, og skuklle gjerne hatt et skap i tillegg.
Jeg har gått over til å kjøpe mye brød som jeg skjærer opp i butikk til skolemat og matpakkemekking her, og selv om vi ikke er så mange går det fort 4-5 brød i uka nå, og mer blir det vel. Og siden jeg foretrekker ås torhandle når ting er på tilbud av det jeg bruker mye så syns jeg fryseboksen kan bli litt knapp til tider. 9 brød tar nemlig fryktelig stor plass.
Men det er jo ikke noe poeng å fylle opp hvis man ikke bruker ting, der har vi blitt mye flinkere, selv om vi har mer enn vi klarer å ha oversikten over fordi det er en stor boks. Derfor ønsker jeg meg skap i tillegg, til rester og mer porsjonspakkede frossenvarer som blir enklere å ha oversikt over.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat