Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-17, 03:00   #31
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.375
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kielbåten i storm

Så kjipt. Vi har vært på cruise-skip med 12 meter høye bølger og vi ble ikke dårlige, men jeg har også vært på skip mellom Gøteborg og England der "alle" kastet opp inkludert meg og det var ikke det minste hyggelig. Det var lugarer uten doer der ikke veggene gikk opp til taket (under bildekk) og oppkastlukten spredte seg godt ... Følelsen av at man ikke kommer bort fra det er ikke noe hyggelig.

Jeg har vært på seminar på skuelystne-fergen og når heg var ferdig med mitt innlegg så gikk jeg i land og tok tog til Hamburg og fly hjem derfra så sjekk hva det koster.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat