Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-17, 06:52   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer kjøttfri mat. Hvilke matvarer er det greit å ha i hus?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Mannen kjøpte ved en inkurie Meatish, som er soyaprotein. Det spiste vi i dag, og det var ..: interessant. Det LIGNET på kylling, men ikke sånn at det var skummelt likt på smak, på noe vis.

Så jeg tenker det er først og fremst for folk som skulle ønske at de ikke var vegetarianere. Men det indiske kjøkkenet har jo massevis av deilig vegetar, jeg hadde kikket på ingredienslisten der.

Nei, meatish ligner ikke så voldspomt. Men den jeg snakker om er det nærmeste jeg har kommet ekte vare og jeg har vel vært gjennom det meste av erstatninger både innenlands og utenlands de siste 7 årene. Det er jo en smakssak hva man liker og ikke, men anbefaler i hvert fall disse om man vil være veggis men savner kylling i maten.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat