Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-17, 11:45   #63
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.697
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken type komplimenter blir du glad for/betyr noe for deg?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg har mer enn en gang forundret meg over at det stedet i verden (med unntak av i min egen stue) jeg føler meg aller mest avslappet og trygg i meg selv og fri for komplekser er i et klasserom fullt av utseendebevisste tenåringer. Jeg kan føle meg ukomfortabel i perioder jeg veier mer enn jeg liker i andre settinger, men aldri foran elever. Det er jo fordi jeg både vet og opplever at det er helt andre sider ved meg som er verdifull for elevene enn hvor mye jeg veier. Det er veldig befriende!

Der har vi nøyaktig samme opplevelse. Noen ganger går jeg i gamle feller og sier noe ufordelaktig om meg selv, og da får jeg så ørene flagrer av elevene, gitt. De er utrolig flinke til å fokusere på helt andre verdier enn utseende og kropp.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat