Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-22, 15:03   #268
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

For ein nydeleg dag. Dei annonserte etter besøksvenner med hund her for litt sidan, men han pelsklingen min er så koko at han neppe hadde passert som godkjent. På vegne av alle som får møte dokker, tusen takk for at du og hunden din velger å vere RK-aktive på denne måten. Det gjer meg glad.

Tusen takk for fine ord. <3 Det er definitivt behov for flere besøksvenner, både med og uten hund. Hunden blir "screenet" før man tar fatt på selve kurset, men man har som oftest en følelse selv også om hunden kan passe. Det finnes flere "nivåer" for hva en hund kan passe til, det "enkleste" er om man blir en som går på tur utendørs sammen med en besøksvert og hunden. Det kan kanskje passe selv for litt mer aktive hunder, mens det å besøke en gruppe beboere på et sykehjem selvsagt krever andre egenskaper.

Jeg oppfordrer såklart alle til å ta kontakt med Røde Kors dersom man har 1-2 timer å avse hver 14. dag. Besøkene blir definitivt satt pris på og det er givende også for besøksvennen.

liefje er ikke aktiv