Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-19, 20:54   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vegetarisk ukesmeny?

Liten oppdatering: Vi hadde en pause med kjøttdeigbolognese (hadde en kjøttdeig som måtte spises opp) også hadde vi en takeawaydag hvor Hiawata og Høvdingen spiste kylling, men jeg spiste vegetarsushi.

Byggrynskarbonadene fra Norsk Urkorn ble utrolig gode, og vi har mange i fryseren til enkel middager framover. I dag hadde vi taco med linser og quorn, ikke fullt så stor hit. Quorndeigen blir utrolig deigete fort, og det er ikke mulig å gi den litt mer tyggemotstand ved å steke den mer heller. Det demrer for meg at vi har brukt denne deigen før med like dårlig resultat (den kostet bare en brøkdel av den soyadeigen fra Røtter, riktignok. ). Ble helt greit, men ikke en skikkelig god fredagsmiddag, og ikke på langt nær så god som de andre måltidene. :/ Det skulle egentlig være bare linser, og det hadde blitt mye bedre tror jeg, men så hadde jeg feilberegnet litt mengde.

I morgen står det dirty ramen fra Green Bonanza på menyen, passer bra med alt regnet.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 16-08-19 kl 21:11.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat