Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-18, 15:00   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Zipline til "hjemmebruk"

Vi har en slackers zipline, men har ikke hengt den opp ennå. Fant vel ut at den var litt kort for der vi hadde tenkt å ha den, så må enten kjøpe lenger vaier eller bygge noe som kan være ene festepunktet.

Jeg tror de skal være ganske sikre, så lenge man følger instruksjoner og tar hensyn til terrenget rundt.

I forhold til sikkerhet når man ikke er til stede, så har vi diskutert det litt. Jeg håper vel at det skal være lett å fjerne og sette på den delen med setet og håndtakene, slik at vi bare kan fjerne den når vi ikke vil at den skal brukes. Evt. snakket mannen min om å feste den slik at vi kunne ta ned vaieren på ene punktet noenlunde enkelt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat