Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-18, 13:47   #50
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan være mor i Norge

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror det kan bære ensomt å være hvem som helst fra utlandet i Norge. Jeg vet om flere som har giftet set norsk og sliter virkelig. Nordmenn gjør ikke mye for å bli kjent med nye folk. Særlig ikke om de ikke snakker norsk.

Jeg vet ikke om det er så mye lettere noe annet sted heller å få nye, gode venner i voksen alder. Det går an her også, men ting tar tid. Det er virkelig alfa og omega for å bli kjent og ha en sjanse til å passe inn at man lærer språket og det så fort som mulig. Det har jeg sett i Sveits og Tyskland og det samme har mannen min sett både på New Zealand og i Norge da han kom hit. Det er det samme over alt akkurat det der.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat