Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-18, 14:24   #54
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan være mor i Norge

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men i den norske modellen så virker det av og til som om det er om å gjøre å få ungene så tidlig i seng som mulig så man kan få "voksentid"...

Du har sikkert rett - selv har jeg jo bare tenåringer i hus så dette virker rimelig fjernt. Jeg og mannen legger oss ofte (alltid i helger og ferier, men sjeldent i hverdager) før de ...

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg er halvt fransk og jeg tror min franske familie ville gjort store øyne om de fikk høre at det i Norge ikke er uvanlig at mindre barn får servert barnevennlig middag alene først og så sendes de i seng slik at de voksne kan spise sin middag i fred og ha voksentid.

Har ikke hørt at dette er vanlig. Men jeg presser jo ungene til å være med å spise. De er ikke like begeistret (faktisk lite glade i mat), men de aksepterer det. (NB! Var ute å spise Ramen sist, og det likte 14 åringen veldig godt! Er veldig interessert i anime og manga, da )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat