Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-06, 20:40   #92
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg har dessverre ikke erfaring med så små volum. Pizzadeig på 2 dl væske har jeg alltid tatt manuelt på få minutter, og pannekaker har jeg aldri laget. Pannekakerøre er sikkert like enkelt uavhengig av volum, mens deiger krever rengjøring av elteklo og det synes jeg er kjedelig helt uavhengig av kjøkkenmaskinleverandør.

For å rive grønnsaker trenger du foodprocessor som ekstrautstyr.

Hmmmm :gå i tenkeboksen:

Jeg har to halvveis utstlitte maskiner idag, tror kanskje jeg skal vente til minst en av dem er helt utslitt, og se. Det virker som min vanlige regel om at hvis man prøver å løse for mange problemer i ett, blir ingen av dem løst bra, gjelder også her.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat