Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-20, 23:05   #133
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du feiret 17. mai inne med besteforeldre i dag?

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Dere må gjerne le og latterliggjøre så mye dere vil, hvis dere føler det gjør dagen bedre. Tråden ble ikke startet med tanke på å henge ut noen, men et oppriktig ønske om å prøve å forstå meg selv og redselen min. Jeg har hatt et tøft halvår med mye bekymringer, og bruker FP for å vurdere om jeg tenker rasjonelt. Hadde vært hyggelig hvis tråden ikke sklir ut i generaliseringer (og spydigheter).

Jeg tror nok vi må leve med at folk gjør utrolig mange ulike vurderinger i denne situasjonen og man må rett og slett velge det man selv føler at er riktig. Vi er også strengere enn mange jeg kjenner, og jeg lever godt med det. Jeg er helt enig med deg i at det generelt sett i samfunnet ser ut til at mange er blitt veldig avslappet, helt uavhengig av besteforeldredebatten, inne, ute, 17. mai eller whatever. Det bekymrer meg, men jeg får jo ikke gjort noe med det, så det er ikke noen vits i å tenke på det.

I hele perioden har jeg jo sett at andre gjør andre valg enn meg, og mange velger ting jeg synes er veldig pussig gitt situasjonen. Det får vi rett og slett ikke gjort noe med. Folk vil aldri havne med å gjøre helt like valg, så vi får bare velge det vi mener er riktigst rett og slett ut fra gjeldende situasjon til enhver tid. Det er i alle fall min konklusjon.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat