Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-20, 08:23   #216
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Ja, alle skal være med. Ingen skal betale noe direkte fra egen lomme - med mindre man kjøper dopapir til eget forbruk. Grunnen til at det blir dyrere enn normalt, er at vi må fly hjem fra polen/tyskland i stedet for buss. Det er det skolen krever for å sende oss på tur. I tillegg må vi ha transport ned til Oslo før vi kan sette oss på bussene.

Årets 10. tar turen innenlands, og helt ærlig håper jeg det er for utrygt å reise utenlands fortsatt i 21/22 slik at det blir innenlands på oss og.

Det skjønner jeg godt at du håper Dette var voldsomme saker, og jeg må si at tanken på et sånt prosjekt hadde stresset meg. Både fordi jeg HATER salgsdugnader og fordi jeg ikke alltid er raus nok til å ikke irritere meg over at bidragene fra gruppa kommer til å variere så mye 🙈

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat