Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-21, 22:00   #167
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Blir det noen bruktkjøp i 2021 da folkens?
Jeg har byttet til meg en nydelig fuglekjole til barna, byttet bort drikkeglass og fått potteplanter, og matvarer mot kokebøker.
Jeg har kjøpt lampe, blomsterpotte, bakebolle og thermokanne i bruktbutikk. Og ski, staver og skisko på finn. Der fikk jeg også fatt i en Brimnes dagseng og en Stuva benk i fjor.

Har i det hele tatt blitt ganske flink til å kjøpe brukt. Selge og gi bort også. Det er faktisk ikke så mye jeg kaster. Må ofte ha litt tålmodighet da. Har hatt annonser på finn i mange måneder for enkelte ting. Rekorden er 10 måneder.

Klær til meg selv er jeg ikke noe flink til å kjøpe brukt. Bortsett fra noen plagg fra nettbutikken til Fretex, og litt her på forumet. Det blir så fort bomkjøp når man ikke får prøvd før man kjøper.
Sko kjøper jeg heller ikke brukt. Men det skyldes mest at det er vanskelig å få tak i damesko i str. 41 og 42.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat