Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-08, 09:42   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Deigflak" til å "pakke" vårruller i?

Jeg har ikke frityrkoker, den ble ødelagt for noen år siden. Trenger ikke det, vi bare helte frityrolje (veeeldig sunt, hehe) oppi en stor gryte (ca. 2 liter olje? Kjøpte en sånn billig dunk) og varmet den opp. Piece of cake. Ha et lokk til gryten tilgjengelig i tilfelle brann, men det har jeg aldri opplevd.
Ms. Lee sjekket om oljen var varm nok, tror hun stappet et tre-redskap (MÅ være tre) nedi oljen, og om det freser rundt den er oljen klar (tror jeg).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat