Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-17, 19:06   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norske barn mishandlet på koranskole i Somalia

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nå tok du bort resten av setningen min, da, hvorfor det? Hvis du hadde sitert meg riktig, hadde du fått med jeg skrev at vi må slutte å hjelpe alle som kommer til Norge fordi de får et lettere liv her enn de ville hatt i hjemlandet.

Nå blir jo ikke påstanden din noe riktigere av det.

Jeg er enig i at det er hårreisende at norskfødte vgs-elever har mødre som ikke snakker norsk. Jeg tror det kan være en endring, hvertfall snakker de somaliske mødrene på skolen til min sønn temmelig bra norsk, mange er i jobb og de er temmelig velintegergrerte. Men det er nok store variasjoner, og det er helt klart et miljø som styres av sterke interne krefter. I følge en jeg kjenner som jobber ganske tett på deler av det somaliske miljøet henter de nye info fra somaliere i USA. F.eks kom valsineskepsisen derifra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat