Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-18, 19:41   #63
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Ja, mailadresser som ikke er min private kan jeg jo plutselig risikere å miste. Brant meg bittelitt da jeg studerte og brukte student-mailadressen til et par ting, som jeg fortsatt burde ha tilgang på etter jeg var ferdig studert.

Da vi streiket for noen år siden fikk vi ikke lov til å sjekke jobbmailen. Da var det selvsagt kjekt at det bare var jobbgreier som var der, og ikke noe annet. Hvis jeg bytter jobb kan jeg miste mailadressen, så det er jo greit.

Jeg synes at gmailen er eksepsjonelt flink til å sortere mailen min for meg, så jeg har sluttet å ha ulike for å ha nyhetsbrev og slikt på en egen. Hadde en periode både en med et festlig og anonymt brukernavn, en hotmailkonto, en tilknyttet internettabonnementet og en gmail-konto.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat