Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-18, 16:12   #32
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Enkelte mennesker bør ties ihjel, personen i Borat-drakt er en av dem.
Slutt å skriv om vedkommende og hans "sensasjonsstunt", slutt å ta han med på
programmer hvor han får lov til å eksponere seg.

Jeg er uenig.
Å ikke skrive om dette og å prøve å dysse ned vil være å snu ryggen til en kvinne som har opplevd noe svært ubehagelig, noe som absolutt kan kategoriseres som trakassering.
Hadde jeg opplevd det der hadde jeg ikke ønsket at det skulle ties i hjel. Jeg hadde ønsket at produsentene hadde tatt en real runde med seg selv mtp etikk og ansvar.

Jeg er ganske sikker på at fyren selv ønsker oppmerksomhet i form av «sjokkert»-reaksjoner. Jeg er ikke overbevist om at han synes alle kritiske oppslag nå er artig å få.

Jeg er også glad for at overgrepsscenen på «ex on the beach» ikke ble tidd ihjel.
Jeg har ikke sett det, men oppslag i media bidro til at jeg fikk tatt en real prat med tenåringen min.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat