Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-18, 17:29   #39
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.937
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg er enig i at det ikke bør ties ihjel, men synes ikke de trenger å fokusere så mye på akkurat hennes reaksjon, på en måte som kan få henne til å framstå som hysterisk eller prippen, og at opplevelsen var subjektiv. Heller ikke humrende framstilling av han som gæærn og grensesprengende, ute etter å sjokkere, og dermed (for mange) kul og morsom. De kan heller fokusere på at det han gjorde helt objektivt sett er trakassering, det er uakseptabelt. At TV2, i sine program (ikke bare dette) legger til rette for, og langt på vei godkjenner og bagatelliserer seksuell trakassering, på hvor vanskelig det er å sette klare grenser for seg selv når man er på direktesendt TV, og hva vil TV2 gjøre for å hindre at overgrep blir gjort til underholdning i deres program.

Jeg synes det er trist og tragisk at man til enhver tid skal overgå, sensasjonalisere, pushe grenser for å nå seere. Det skjer oftere og oftere i kampen om å vinne fredagskvelden, lørdagskvelden, den og den målgruppen, og sprer seg til program som ikke tidligere av vært bygget på de prinsipper. TV2 stoppet ikke en nærmest naken Løke i det han går på gulvet. Hvorfor ikke? Og var det ikke slik at Skavlan brettet ut eget trekantdrama nå på TV2 premieren av sitt eget program? Personlig så spør jeg meg hvem man søker å kapre som seer, og i enda større grad hvem man taper.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat