Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-15, 14:48   #11
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er innforstått med at norsk sommer ofte er som denne, men det er nokså uvanlig å ikke ha korte perioder med sommervær, om så bare tre-fire dager. Det kan jeg ikke huske å ha opplevd.

Nå husker jeg ikke om været var veldig mye dårligere hjemme enn vi hadde på sørlandet de ukene, men vi hadde strålende sommervær flere dager på rad de to første ukene i juli. Guttene badet, og ene dagen var det så varmt at vi måtte ut på sjøen og lufte oss i båten. Jeg tror vi hadde 27 i skyggen på det meste.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat