Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-15, 14:51   #56
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi har sett fire episoder nå, og jeg ser bare på trass i håp om at det skal løsne snart. Jeg syns ikke den er forvirrende, bare kjedelig. Også vet jeg ikke om jeg er veldig fan av så grafisk realistisk sex. Det ser ikke særlig delikat ut. Hårene rumpesprekker som dekker omtrent hele den digre TV-skjermen vår kan jeg dy meg for, altså.

Jeg er bare på episode to, men jeg vet ikke om jeg gidder mer heller. Jeg vil at en serie skal ta meg med en gang, ellers så er det ikke noe for meg. Det samme med bøker egentlig. Jeg kan være ganske vanskelig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat