Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-08, 14:45   #23
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.132
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Jeg synes hevn er ubrukelig som rettferdighetsprinispp. Og hevntørst er ikke en følelse jeg har spesielt stor sympati for. Selv om jeg selvfølgelig kan forstå det.

Jeg synes ikke det å hevne seg er en bra ting, altså, det er ikke det - men å føle at man kunne tenke seg å skade noen som har gjort noe grusomt, det har jeg stor forståelse for. Særlig hvis man er i stand til å heve seg over denne følelsen og handle moralsk forsvarlig likevel.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat