Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-15, 09:42   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Friluftsklær - tips?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

I perioder er vi mye ute, det er selvsagt viktig at klærne passer og fungerer, men jeg tror ikke turopplevelsen min avhenger av om jakka eller buksa koster 1500 eller 3000.

Nei, det tror ikke jeg heller. Jeg tror det er viktigere å ta en runde og prøve litt ulike plagg, fordi passformen varierer veldig. Jeg har hatt turtøy fra både Stormberg, Bergans og Norrøna, og min kroppsfasong (relativt liten, med timeglassfasong) passet absolutt best i Norrøna. Og siden jeg regner med å ha de plaggene omtrent til jeg dør, så syns jeg det var greit å betale litt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat